fredag, januari 07, 2005

sammanfattning

[sammanfattning] jag kommer att tänka på min modersmålslärare.

INFO O O 1 O 1 1

vad har hänt på sistone?

  • Jag har insett hur outgrundlig och ödmjuk min dyrkan av wikipedia är. Allt som står på google är intressant. Allt som står på wikipedia är sant. Den dag jag läser en artikel om hur full av faktafel och vinklingar wikipedia är kommer mina ögon att blöda och jag kommer att skjuta mig. seriöst. wikipedia kurerar infoångest och faktastress.
  • Jag läser gaimans american gods. Moderna berättare är tuffa. ja tack.
  • Mer struktur i herrklubbben.
Jag har en ny anteckningsbok som är svart ochvit.Det har visat sig vara mycket svårt att hitta en bra penna som skriver vitt. Men det löser sig.

Nuför tiden tycker jag mer om att låta GRUAWL än HOOOMHOM (somenEnt
)
adjö